torsdag 5. august 2010

Ny leilighet


I morgen er dagen... Jeg har en uke ferie..og vi får vår nyinnkjøpte sak..Vi har kjøpt oss leilighet! Endelig. Og i morgen starter vi med "oppussing". Ikke veldig mye som skal gjøres nå i starten, utenom noen maling strøk. Alle listene i taket og ved gulvet er trehvite, og det samme med alt av listverk rundt dører. Dette er ikke min stil så vi endrer litt farge på veggene og får alle lister hvite. Som jeg gleder meg!

Her kommer noen av innkjøpene fra igår.


Liatorp tv-benk
- til stuen






Liatorp spisebord
- til kjøkkenet







HEMNES Kommode med 8 skuffer hvit Bredde: 162 cm Dybde: 51 cm Høyde: 97 cm
Hemnes kommode
- til soverommet




ASPELUND Nattbord hvit Bredde: 36 cm Dybde: 35 cm Høyde: 63 cm  ASPELUND Nattbord hvit Bredde: 36 cm Dybde: 35 cm Høyde: 63 cm
Aspelund nattbord
- til soverommet


OG så kjøpte jeg Liatorp stuebord, som jeg i alt stresset ikke fikk med meg hjem :( Så IKEA skulle sende det til meg da det tar 2,5 time å kjøre dit!! Heldigvis har vi ett i reserve vi kan bruke i mellomtiden!



Min bedre halvdel mener det ble litt for mye hvitt så må etterhvert prøve å kompensere med andre farge inspill!!


3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se, kommer til å bli kjempefint! :) Har de samme nattbordene :D Og eeelsker spisebordet!

    SvarSlett
  2. Spennende med ny leilighet, gleder meg til å se bilder =)

    SvarSlett
  3. Å, jeg gleder meg også til å se bilder! :D Nydelige møbler du har kjøpt i hvertfall - ikea er genialt! :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)