søndag 1. august 2010

Musthaves høsten 2010

Midcut boot

[din sko]

Bootsaktige sko,
et must til høsten og vinteren








Sandalette

[dinsko]

Herlige heels, perfekte for høsten
med eller uten strømper







[bianco]

Wedges i semsket skinn.
Elsket disse !!






By Malene Birger Rowal studded biker boots
[marlene birger]
net-a-porter

Bikerboots-
en av mine prioriteringer når det kommer
til sko-innkjøp denne høsten







[acne]
rider low

Denne
forteller mer enn tusen ord...










og sist men ikke minst...
[acne]
pistol short

ELSK*



5 kommentarer:

  1. Takk! Den er fra Hennes, jeg kjøpte den i London, men tror nok den er i å finne i butikkene i Norge også. Jeg har hatt en helt utrolig tur, jeg har lært sååå mye og møtt så utrolig mange spennede mennesker. Har du hatt en fin sommer? =)

    SvarSlett
  2. Så utrolig bra blogg du har Linda! :) Får litt lyst til å bytte til blogspot. Er det bra? Og kunne dødd for acne pistol :(
    Skåla er forresten fra Åhlens, og rammene fra jysk :) Trykker bare svar på bloggen min, men du ser jo det ikke siden du har blogspot kom eg plutselig på. :)

    SvarSlett
  3. jeg har disse på ønskelisten jeg også :)

    SvarSlett
  4. Så herlig oppsumering. Acne pistol short står øverst på min ønskeliste for høsten!:)

    SvarSlett
  5. ahhh jeg elsker sko-innlegg =) Jeg har vært å snust på de øverste fra din sko jeg også hehe

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)