søndag 26. september 2010

Loppemarked


Var på loppemarked forrige helg og kom hjem med  masse søte nips! Ønsket meg en krydderhylle lenge og fant denne som jeg skal male hvit. Norgesglass er perfekt å ha mel, ris, pasta, frokostblanding osv.. i! Lysestakene i porselen kostet fem kr og jeg bare måtte ha de. Sølvfatene til å ha varme kopper og glass på kostet fem kr for alle sammen og er etter min mening et kupp. Jeg lurte litt på hva den siste  tingen som ser ut som en serviettholder var, som er en engelsk toastholder..men jeg måtte bare ha den:) med eller uten servietter eller toast..jeg kjøpte også en fem armet messinglysestake som jeg glemte å ta med på bildet! Fikk alt til den knappe pris av 100 kr! Høst og loppis er flott!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar :)