fredag 27. august 2010

Høst


Ville egentlig ikke innrømme det..men høsten har kommet!!! Og ja, jeg har kommet på nett..endelig!

I det siste har vi flyttet i ny leilighet og malt en del. Endelig har jeg fått mitt eget blogg hjørne. Foreløpig i stua mens vi venter på at kjøkkenet skal male seg selv. Spisebordet er ikke tenkt å ha i stua da vi heller skal ha en lesekrok foran ovnen.




Siden det er blitt høst trengte garderoben en fornyelse.

Snørestøvler..(fra skopunkten)
allerede brukt


...og ny jakke...
Anorakk har stått høyt på ønskelisten, men de har vært umulig å oppdrive. Men jeg fant jeg fant. Og jeg elsker den! (Fra Vila)


Jeg skal bli flinkere til å oppdatere så sparer på noen av de andre kjøpene mine..kanskje jeg får til noen antrekksbilde..jeg burde kanskje kjøpe et stativ til å holde mobilkameraet?Not!! Men håper å få til noe bedre etter hvert!!

God helg!!

Linda....

5 kommentarer:

  1. You`re back! Yeah! :-)

    SvarSlett
  2. Grattis med leiligheten! Gleder meg til å se mer! Koselig å ha deg tilbake på nett :)

    SvarSlett
  3. Deilig med eget blogghjørne, jeg blogger overalt hvor jeg er, men som oftest fra sofaen.. hehe...

    SvarSlett
  4. //Det er bra du syntes det! Jeg bestemte meg for å bare ta etterveksten og klippe denne gangen, og så kanskje farge det litt mørkere senere. Å håret ditt skulle jeg likt å se, gulerot høres spennende ut!! Grattis med ny leilighet btw! Lykke til med malingen! =)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)